Nowe cienie od MySecret - wrażenia, swatche i makijaż



Hej Kochani!

Ostatnio byłam na małych zakupach w Drogerii Natura i dorwałam paletkę cieni MySecret Hot Colors Dive Into The Ocean. Kiedy widziałam ją w jakiejś prezentacji nowości tej firmy w necie od razu wiedziałam, że będzie moja. Śliczne kolory - takie, jak lubię plus to, że paletki od MySecret zaskakują dobrą jakością przy tak niskiej cenie (normalnie paletka kosztuje ok. 14 zł chyba, ja swoją dorwałam w promo za 9,99zł ;)). Zdecydowanie zachęcają do kupna.

Byłam bardzo ciekawa, czy ta paletka mimo pięknych kolorków mnie nie zawiedzie. Co się okazało?






Najpierw kilka słów od producenta:



Paleta perłowych i metalicznych cieni, które pozwolą stworzyć olśniewający i oryginalny makijaż.
Jedwabista i delikatna struktura ułatwia aplikację. Cienie znakomicie przylegają do powieki i zachowują trwałość przez długi czas.
Dostępne 2 kompozycje kolorystyczne: Dive into the ocean i Paradise Island.

Jak pisałam wcześniej, zakupiłam Dive into the ocean. Kolory z tej paletki niesamowicie mi się podobają. Bardzo lubię takie cienie, ciemniejsze, niebieskie i zielenie - mam wrażenie, że moje oko wtedy fajnie wygląda, jest ładnie podkreślone. Plusem jest również jeden jasny cień, który zawsze dodaję w kąciku lub maluję nim trochę pod brwiami. 


Jak pisałam w poprzednim poście, przeważnie nakładałam cienie palcami. Tym razem wypróbowałam moich nowych pędzli ;) Muszę przyznać, że naprawdę fajnie mi się je nakładało. Nie zauważyłam, żeby cienie się osypywały.



Jeśli chodzi o ich trwałość, to na bazie pod cienie wytrzymały mi cały dzień bez żadnych niespodzianek. Dodam, że specjalnie nie zmywałam makijażu do ćwiczeń, żeby sprawdzić co się stanie, no i oko okazało się być w stanie nienaruszonym ;)



Do całego makijażu użyłam:
-podkład Max Factor Skin Luminizer Foundation 55 Beige
-korektor (wypełniacz linii mimicznych) Lumene Touch Of Radiance 1 Original Light
-eyeliner (linia wodna) Lumene Raspberry Miracle Eyeliner
-baza pod cienie Wibo
-paletka cieni MySecret Hot Colors Dive into the ocean
-eyeliner Lovely Turquoise Wave
-tusz Lovely Pump Up The Volume

Generalnie, jestem baaardzo zadowolona z tych cieni - będą idealne na co dzień, na wieczorne wyjścia, itp. Muszę przyznać, że ta paletka zainspirowała mnie do częstszego malowania. Może w końcu poćwiczę i nauczę się dobrze malować oczy? :D

Znacie te cienie MySecret, lubicie je? 


Pozdrawiam
Marta

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory, podobają mi się :) Fajnie wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo intensywne ale nie moje. U Ciebie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki są świetne, ale totalnie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. już któryś raz czytam mega pozytywne opinie o tej paletce i chyba w końcu zakupię ! :) te kolorki niestety nie dla mnie ale do Twoich oczu pięknie pasują ! i wcale nie musisz ćwiczyć bo malowanie oczu wyszło Ci pięknie ! Pozdrawiam !

    Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kolory bardzo trafione. Mam inną paletkę My Secret, z której też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 'odkryłam' ich cienie ostatnio, mega pozytyw!

      Usuń
  6. Uwielbiam takie kolory :) Cienie z Mysecret to jedne z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te paletki z My Secret, z tej nowej serii mam tą drugą Paradis Island bo bardziej pasuje do niebieskich oczu, ta jest idealna dla ciemnych oczu, ładnie Ci wyszedł ten makijaż. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne te odcienie niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne kolory i widać na pierwszy rzut oka, że cienie są super napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyobraz sobie ze nie mam nic niebieskiego w moich cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna pigmentacja i ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać cieni tej firmy, ale jestem ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno tu nie byłam, a tu tak pięknie się zrobiło :) Fajna paletka, bardzo dobra pigmentacja cieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory, takie nasycone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładna intensywna pigmentacja no, no ! Ja jednak stawiam na brązy i tu chyba nigdy nic się nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę mocne, ładne, ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka typowo wieczorowa. Połączenie nie do końca mnie przekonuje ale pigmentacja cud

    OdpowiedzUsuń